Lördag

Äntligen är det helg!

Veckorna går sjukt fort men trots det hinner det hända väldigt mycket. Jag har jobbat, pluggat och fått massor med saker gjort. Har dock haft en av de värsta veckorna i mitt liv, har verkligen varit grymt stressat. Fick till och med skjuta upp uppkörningen eftersom jag inte hinner plugga teori.

Nästa vecka kommer vara tvärtom. Inga prov alls! Jag ska på hajk tis-ons... Japp! Hajk, i detta underbara sommarväder. Härligt det kommer vara när frosten kommer på natten. Det är bara för att jag går idrott och hälsa b, alltså är det obligatosriskt. Men sen är jag ju faktiskt ledig torsdag-fredag! Ska bli sååå skönt.

Idag har jag städat sen jag kom upp ur sängen. Har ju inte ens kunnat städa den senaste tiden, då är det illa. Så nu skiner det i hela mitt rum! Har även tvättat alla sminkborstar och satt på 2 maskiner tvätt.

Fick också en glad överrasking när mamma kom hem. Hon hade shoppat till mig! Yeeey! haha

Träningsväska, strumpor, tidning, t-shirt och väska till balen

Tusen tack kära mami <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0