Jag borde inte ha en blogg...

Skriver bara om hur stressigt och jobbigt allt är. Och nu har jag vart sängliggande hela veckan med feber så har inte haft energi att skriva. Men idag mår jag bättre och är feberfri. Har putsat bort alla baciller i mitt rum och trättat lakan. Nu saknas bara en dusch och något i magen så är jag på topp.

Var faktiskt rätt skönt att bara ligga i sängen, kolla på film och göra precis ingenting några dagar. Men imorn blir det skola för min del och i helgen ska jag inventera på wettergrens. Sen är det lugna puckar för min del. Skolan är helt klar nu och jag har inget jobb på flera veckor, student nästa vecka och livet leker! :)

Kom även att tänka på att bilderna i min header kanske ska bytas ut mot mer somriga bilder, eller?
Hehe

Ha en bra dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0