Dagens makeup - gold digger

Den här senaste tiden har verkligen varit den värsta i hela mitt 18 åriga liv!
Skolan, nytt jobb och framför allt körkortet som jag måste skjuta upp hela tiden pga att jag måste prioritera skolan i första hand. Har ett jätte stort prov i veckan som är avgörande gällande mitt betyg... Har missat halva kursen pga praktik och ska alltså plugga in ett megatjockt häfte med saker som jag inte förstår någonting av. Go Joy!

Har precis vart och solat, så nu är jag röd och fin! Haha

Tänkte ta mig en promenad i det vackra vädret efter att jag har skrivit färdigt ett skolarbete...


Har äntligen fått klippt av mina kluvna hårtoppar och blekt lite slingor, gött!



Guld och bronze. Blir nog en liknande makeup på studenten skulle jag tro.
Jätte fint när man har fått lite färg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0