The proposal

Hemma igen efter körningen, gick bättre denna gången...

När jag kom hem fick jag syn på ett stort paket som innehöll flera kartonger cambridge som jag och mamma ska dela på. Lite roligt, sen jag började har ett flertal vänner och släktingar till mig också börjat. Dåligt inflytande..?
Testade vanilj smaken och den smakade ungefär som kakdeg! Trodde den skulle vara skit äcklig så beställde bara 3 st så jag får ha dem som lördagsgodis på helgerna. Har även fått mina efterlängtade jordgubbspåsar, får kvällningar av de där mintchoklad... Usch!

Jag hade en jätte mysig dag med Emma också, vi låg i soffan med varsin filt och tittade på the proposal. Den var så himla bra! Den var så bra att både jag och Emma skrattade oss tårögda framför tv'n. Jag rekomenderar den varmt till er som gillar romantik komedi.
Sen måste jag även erkänna att både jag och Emma satt och dregglade när vi såg Ryan Reynolds som spelar en utav huvudrollerna...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0