Shoppning

Då var man hemma från shoppningrundan.
Jag hittade ingenting så var jätte grinig, hjälpe dock mamma att hitta massa fina kläder. Men det är alltid så när jag ska ut och leta, har redan bestämt exakt vad jag vill ha och exakt hur det ska se ut men hittar det inte alla gånger, det har hänt men inte allt för ofta.

Jag köpte en blå sjal som kommer vara skit snygg till våren tillsammans med jeans, vit topp och en kort jeansjacka eller skinnjacka.
Jag shoppade i och för sig loss ordentligt på Willys på vägen hem då jag skulle köpa nutrilette drycker för två veckor, sedan stod jag även och valde mellan två tidningar och kunde inte bestämma vilken jag skulle ta så jag tog båda två... 250:- gick kalaset på.

Just det, ska flytta tillbaka till mitt rum imorgon så tänkte gå upp dit och storstäda, bära upp alla grejer och kläder som jag haft i gästrummet och tvätta lakan. Har bott här nere i ca 3 månader nu så det kommer kännas lite ovant att flytta tillbaka igen men samtidigt skönt att ha mina grejer på rätt plats, min säng, min egna tv och soffa, mitt skrivbord där jag har datorn i vanliga fall och själva privatlivet.
Haha, låter som en ganska stor grej att flytta tillbaka till sitt rum... Men det ska bli skönt iaf. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0