Min hektiska dag!

Jösses vilken hektisk dag jag har haft idag!

Började med att jag försov mig och var grymt trött, sen skulle jag ha idrott och då skulle vi spurta genom en jätte lång korridor, jogga tillbaka, spurta, jogga, spurta... Ni fattar.
Sen hade jag håltimme i två timmar och sen skulle jag, med min tunga träningsväska, gå upp till brandstationen för att klättra runt på husväggar och tak och rädda dockor och sen tillbaka till skolan, plugga två timmar inför morgondagens prov och sen övningsköra.
Och man kan väl nästan lista ut hur bra övningskörningen gick...?

I och med att jag käkar tre påsar pulver om dagen är inte min kropp och mitt sinne på topp. Känner mig allmänt slö, trött och efterbliven... Men det är en fas som hör till dieten. Mina hungerkänslor börjar iallafall avta nu.

Det svåraste med cambridge är nog att man måste dricka tre liter vatten om dagen. Det kanske inte låter så mycket men det är det! Och sen måste man liksom planera in när man ska dricka eftersom man blir akut kissenödig efter 5 minuter! Tro mig, det blir många toalettbesök om dagen... Haha

Men nu har jag äntligen fått i mig min sista äckelpåse, duschat, bytt skosnören på mina dojjor, packat upp träningsväskan och lagt fram kläder till imorn.

Tror jag ska lägga mig nio ikväll och verkligen vara utvilad inför imorn när jag ska upp 5 på morgonen och ha prov senare på dagen.

Se vad jag njuuuuter!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0