Jobbintervju!

Övningskörningen gick förvånadsvärt bra med tanke på hur trött och sliten jag var. Trött och sliten är jag fortfarande men vad blir man inte av vädret som vi har nu?

Men denna dagen har inte bara varit kall och jobbig. Tidigare idag ringde de om jobbansökan! Äntligen! Så otroligt skönt att slippa söka mer jobb nu så jag håller tummarna för att få jobbet. Men det är klart att de vill ha mig, right? ;) haha




Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det faktiskt sängen för min del relativt snart.
Känner att jag behöver sova ut ordentligt inatt eftersom jag var jätte trött i morses och under dagen. Sömnen är väldigt viktig när man håller på med olika dieter för att kroppen ska orka hålla igång hela dagen.

Så vi hörs mer imorn. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0