Inte min dag...

Det är verkligen inte min dag idag...

Hela dagen i skolan har jag vart på toppenhumör bortsett från att jag inte klarade fystestet på idrott & hälsa B.
Vi skulle gå på bandet i uppförsbacke med larmställ och tuber. Inte roligt alls tyckte jag och gav upp efter 4 min... Håller även på att åka på förskylning misstänker jag då jag hostar och har ont i halsen. Kan inte bli sjuk nu när vi har så mycket i skolan!

Efter plugget drog jag och Gabb in till Stenungsund för att jag hade några ärenden och "måste ha" grejer som jag behövde fixa/köpa.

Jag skulle boka tid på vårdcentralen för astman men fick ett annat nummer till en sköterska som inte svara, skulle hitta en vit topp men hitta istället en randig, skulle ha en gräddvit kajal men råkade köpa en silver/vit som bara syns i vissa ljus. Ville ha en gräddvit för att tona ner det röda i vattenlinjen så att jag ska se lite piggare ut men det gick som sagt åt skogen. Jag skulle köpa en glansspray men köpte något annat konstigt som jag låtit övertala min kära far att lämna tillbaka.

Sen fick jag vänta på bussen i över en timme och nu mår jag illa, trött som ett as, känner mig febrig och vill sova men jag måste plugga till det där jäkla provet jag har på fredag!

Nu fick jag ont i huvudet också...!

Blev även en tub med tandblekning!
(Är så otålig att jag inte orkar vänta på att mina kläder jag beställde här om dagen ska komma...)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0