Hårinpackning

God morgon.

Idag är jag inte jätte pigg. Har träningsvärk i hela kroppen (och då menar jag hela...)
och känner mig allmänt seg trots att jag la mig relativt tidigt igår och sov till 11 på morgonen...

Ikväll blir det party i Kungälv för min del, jag och Emma ska stötta varandra genom att dricka vatten hela kvällen.
Kommer bli ganska spännande med tanke på att jag aldrig har festat nykter, blir skoj att se hur alla beter sig när de är fulla, haha. Men vi kommer ha kul ändå, tänker dansa till mina fötter glöder! :)

Men innan jag beger mig till Kungälv tänkte jag ha lite SPA här hemma. Peeling, brun utan sol, hårinpackning och ansiktsmask. Ska ha i hårinpackningen några timmar och ska läsa glamour så länge.



Hårinpackning

Ett bra tips när det gäller hårinpackning är att lägga i den i handdukstorkat hår, en plastpåse eller en varm handduk virad runt håret i minst 15 min, skölj med kallt vatten och avsluta med balsam!

 

 

 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0