Cambridge

Har precis avklarat dag 2 med cambridge dieten.
Ska hålla på i 2 veckor, kanske 3...

Det går förvånadsvärt bra faktiskt, trots att jag är städigt hungrig och trots att påsarna smakar skit.
Är så sjukt fokuserad och bestämd över att klara detta så det är inte så svårt, jag peppar mig själv genom att tänka på vilka grymma resultat jag kommer att få.

Jag gör det inte bara för att gå ner i vikt utan gör det även för att dämpa mitt sockerberoende och för att mitt liv kretsar kring mat. Jag tänker på mat hela tiden verkligen. "Vad ska jag äta när jag kommer hem..?" "Vad ska jag äta imorn..?" "Vad ska man köpa för gott till helgen...?" Haha

Det är visserligen inte helt gratis men det är det värt.

Lite spännande är det också. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0