Prom queen

Hade riktigt trevligt igår!
Alla var jätte fina och mina fötter höll på att dö av allt dansande. Var inte jätte lätt att vingla tillbaka till färjan 3 på natten över alla kullerstenar vill jag lova.

Men nu ligger all fokus på studenten som är imorn! Har städat, flyttat möbler och dekorerat hela dagen. Mamma tycker det ser ut som att vi ska ha barnkalas här, själv tycker jag att man ska slå på stort. Haha

Så nu är allt nerpackat, kläderna ligger framme och väckarklockan är ställd på 04:30!


Smuttar glatt på välkomsdrinken som smakade vatten och multivitamindryck....

Fina flickor

Jag och Gabbe prova quickstep...

Sandra, min snygga balkavaljer!

En trött Joy på väg hem med ömmande fötter och hungrig mage

Kött! Och löshår...?

Synen var chockerande på morgonen när jag vaknade, så här stökigt har jag nog aldrig haft det i mitt rum!

Hade väldigt bråttom efter att ha sminkat Sandra och Sofie så sakerna bara flög runt omkring mig. Men nu är det städat och skinande rent igen. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0