Palett med matta skuggor!

Har vart på introduktion hela dagen, kom en timme efter att det hade börjat dock... Så jäkla typiskt!
Hade helt sett fel på tiden, men det gick bra ändå. Var mest repetition så jag missade inget viktigt.

Hade en görmysig dag med Emma igår. Kollade bl.a. på Prinsessan & grodan, sjukt bra var den! Då är jag ändå väldigt kräsen när det gäller disney. Vi lagade även mat, vi tänkte göra taccos men det blev köttfärs med grönsaker (hade bara en kryddpåse och saknade de flesta tillbehören....) Men vi överlevde!

Stack iväg en snabbis idag efter att kursen var slut och köpte lite smink, tänker ge märket Viva la diva en ärlig chans och spara pengar... Spännande! Köpte även ett par örhängen som jag hade innan, men ena gick sönder på studentfesten...
När jag kom hem fick jag även syn på ett paket som hade kommit med posten, min efterlängtade palett med matta skuggor hade kommit som jag beställde från nätet förra veckan. Så tänkte testa något sen kanske. :)







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0