A great day

Har jobbat hela förmiddagen och tillbringat eftermiddagen med fina Sandra.
Blev en del shopping och glassätande. Jag har äntligen fått mina arbetskläder som jag beställde för en vecka sedan! Betalade extra för att få det levererad inom 2 dagar, men nä, det blev 7!!!! Jaja, inte mycket att göra åt. Klarade inte av att gå runt i 4 storlekar för stora, uttvättade och slitna vikariekläder. Visst, det är bara ett jobb men lite anständig får man väl ändå se ut? Tycker jag i alla fall.

Fick även köpt en filmbox med "the nightmare on Elm street"! (Älskar skräckisar) Sedan blev det lite skor och grejer jag behöver för att laga min nya klänning som jag råkade ha sönder i helgen, den var på rea så det förklarar väl en del. Haha

Tänkte hoppa in i duschen nu och sen är det nästan läggdags. Börjar 7 imorgon som vanligt och jag är långt ifrån en morgonmänniska... Efter jobbet blir det shopping i stan med tjejerna. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0