Joy = brandman ?

Fy vad jag inte är van vid att gå långa dagar i skolan efter att ha haft 5 slappis veckor... Men det är bara att ladda batterierna för imorn bitti ska jag göra beep-test på idrott och hälsa B. Går en special idrott i skolan eftersom jag går räddningstjänst som inriktning, så vi ska tränas upp till stora muskelberg som ska orka krypa runt i rökfyllda hus och släcka eld... Nja, inte riktigt. Men vi ska få känna på vilka tester som man måste göra för att utbilda sig till brandman. Kul tycker jag, slipper tänka lika mycket på att jag måste ta mig till gymmet då...

Brandman är väl kanske inte det första man tänker på när man ser mig och det är inte något jag känner att jag vill jobba med heller, men det är väldigt roligt! :)


Mitt snygga underställ på brandstationen...

Jag i mörkt hår! Saknar det lite, ska nog ha det mörkt till hörsten.

En övning vi hade då vi spelar offer i en bussolycka och brandmännen skulle plocka ut oss

Hade ingen bild på mig i full utrustning så det fick bli en bild på Gabbe istället
Postat av: GABRIELLA

HAHA NEJ! Vad är det för bild!? Och de gamla glajjorna (som jag för övrigt inte ser ett piss i)

Åh haha, jag nästan skäms.

2010-02-26 @ 13:43:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0