Min väska luktar kiss...

Idag var jag en timme tidig i skolan eftersom bussarna där jag bor går som de går... Jag hade idrott och hälsa B som första lektion och gick in i omklädningsrummet för att byta om. När jag tar upp mina kläder ur väskan upptäcker jag att de är helt blött överallt. Sandra trodde det var mitt äpple som hade spruckigt, men så mycket vätska innehåller inte ett äpple... Tar upp min vita handduk och skådar en stoooor gul fläck som luktar kiss. Japp, kiss var det. Min älskade lilla katt Zammie hade tagit sig ett toalettbesök i min träningsväska som låg utanför mitt rum och sen lagt sig vid mig i sängen igen...!

Mamma blev orolig och stack till vetrinären med henne då hon blivit väldigt mager det senaste och äter dåligt. Även pälsen ser ruggig ut... Men det var ingen fara på loftet, vi får provsvaren imorn.
Vi fick ett specialfoder som hon nu vräker i sig av.

Hon är allt bra gammal nu men det är bannemej inte dags för henne att lämna jordelivet än på ett bra tag!
Tror dock att hon börjar bli lite dement...
Min lilla päslängel! <3

Har iallafall slängt alla nerkissade kläder i tvättmaskinen och duschade tillsammans med träningsväskan förut så nu är allt rent. Men det är dags för att köpa en ny träningsväska ändå... Får ju pengar imorn! ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0