Långt hår

Kom hem för en liten stund sen och har landat i fåtöljen i väntan på att efterlyst ska börja. Jag blir alltid så deppig när jag kollar på det och blir allt räddare för att gå ute själv när det är mörkt men ändå måste jag titta på det varje onsdag kl.21:00! Lite knepigt det där...

Sitter och drömmer mig bort i tankar om våren nu.
Jag vill shoppa massa fina vårkläder, skor, väskor, solglasögon och min senaste idé är att jag vill bleka några slingor i håret och sätta i exentions. Jag älskar att ha långt hår och det var ett tag sen jag hade det så nu jäklar ska här förlängas! Haha.
Anledningen till att jag började tänka på hår är för att jag ska klippa mig imorn... :)

Men nu ska jag hoppa in duschen och göra mig iordning inför kvällen.

Hörs imorn om jag inte skriver mer ikväll.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0