Jag vill ha vår!

Äntligen!
Har inte kommit in på blogg.se på hela dagen därför har det varit dåligt med uppdateringar.

Idag unnade jag mig en riktigt lång sovmorgon då jag inte fått så mycket sömn det senaste och nu på dagen har jag rensat allt som går att rensa uppe på mitt rum. Jag bor fortfarande i gästrummet eftersom det är så kallt och det går inte att värma upp mitt rum. Har bott här nere i 5 veckor nu så jag längtar sjukt mycket till våren, och det av tre anledningar: Värme, flytta tillbaka till mitt rum och bära snygga, våriga kläder!

Tänk att få slippa stora halsdukar, mössor, vantar och jätte tjocka jackor och kunna ha på sig tunna vårjackor, solglasögon och våga ha klackar utan att vara rädd för att halka och bryta benen.
Jag har redan börjat skriva shoppinglistor över de plagg jag vill ha till våren och sommaren...





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0