Jag hatar Emma Andersson!

Jag hatar Emma Andersson!!!!

Detta är andra gången de senaste veckorna som jag blir grundlurad över telenfon!

Det ringde på min mobil och min första tanke var "Men va é det nu då....?" svarar och hör en liten 13 årig pojkes röst, jag frågar vem det är och den lilla pojken svarar "Jonathan..." Jag tänker efter länge vem som har en lillebror som heter Jonathan men kommer inte på någon och varför skulle någon komma på tanken att be sin lillebror att busringa till mig...? För jag fattar ganska fort att någon försöker skoja med mig men samtidigt är jag lite tveksam eftersom han fortsätter att säga att han heter Jonathan och att han vill prata med mig. Jag ger tillslut upp och säger att han har kommit fel och i samma sekund som jag tänker slänga på så hör jag Emmas gapskratt i luren...!

Fan va jag gick på den alltså och herregud vad rädd jag blev!


INTE KUL!
Är fortfarande i chocktillstånd... Hahahaha
Vänta du bara Emma, du ska allt få igen för det här! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0