Filmkväll

Kom precis hem efter en super mysig kväll med mina tjejer!

Jag åkte hem direkt till Emma efter jobbet och kollade några snuttar på två filmer.
(Båda filmerna började hacka...) Sen gick vi till lokalen, mötte upp Nimfors och bastade. Vi bastade dock bara 20 min sen blev det för varmt, hehe.

Efter det gick jag och Emma hem till henne igen och käkade hennes mammas goa mat, sen kom Nimfors och Emelie redo för filmtajm! Jag och Emma var bussiga och hade köpt en massa godis och chips till filmen. Jag insisterade att ta light cola för att göra det hela lite nyttigare. ;)

Jag älskar skräckfilmer, det finns nästan inget bättre men blir tyvärr aldrig skrämd av dem längre. Har väl blivit helt avtrubbad efter alla skräckisar som jag sett i mina dar. Men de andra tjejerna höll på att skita ner sig. Vi såg Paranomic avtivity. Filmen handlar om ett par som blir hemsökta av en demon och hela filmen är filmad som en hemmavideo. Var en del läskiga scener tyckte jag medans de andra tyckte den var otroligt jätteläskig! Jag kunde bara inte låta bli att dra naglarna i väggen och göra knackningar medans tjejerna satt på helspänn. Efter filmen låtsades jag vara en demon men det var inte speciellt uppskattat... Haha!

Efter filmen var det dags för mig att återvända hem, ska ju tillbaka till Kungälv imorn och göra stan osäker med mina tjejer. Så Emma, Nimfors, Emmas mamma och pappa fick följa mig hela vägen till motorvägen där min buss går. Emma och Nimfors vågade inte gå själva så de drog med Emmas päron också, sött! :)
De var rädda för spöken och demoner medans jag var rädd för våldtäcktsmän och mördare...

Men nu är jag iallafall hemma igen helskinnad och tänkte sova ut ordentligt så jag orkar med en crazy utgång imorn!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0