Bakis...

Nu är jag hemma igen och jag är helt död...

Mötte ju upp mamma förut och gick till kinan. Det är inte klokt hur äckelmätt man blir när man har käkat deras buffé alltså... Sen åkte vi hem och nu sitter jag här som en vrak. Har tvättat ur min väska och dess innehåll då mitt vin hade läckt ut i hela väskan! Fick även ett ryck och tvättade alla mina sminkborstar, så lite vettigt har jag fått gjort idag iallafall.

Har precis duschat och dragit på mig myskläderna, brasan sprakar framför mig och lilla Zam ligger i mitt knä.
Så nu ska jag fira alla hjärtans dag ensam och bakis i min fåtölj! Eller nej föresten, jag har ju katten...

(Bilder från gårdagen kommer senare när jag har ork)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0