Innesittaronsdag!

Har precis rensat bland alla min flyttahemifrån grejer. Bara köksprylar men jösses vad mycket man har samlat på sig med åren! 4 knökfulla flyttlådor fick jag det till. Får se om jag lyckas övertala farsan att slänga allt jag inte ska ha så att det inte hamnar inne i bastun igen...

Börjar jobba 16.oo idag och funderar på om det finns något mer jag kan passa på att fixa nu medans jag har tid... Annars kan man ju alltid landa i soffan och glo på film, det funkar alltid, speciellt med en skål havregrynsgröt. Äter det minst 2 ggr om dagen nu för tiden.

Funderar på att uppdatera bloggen... Headern och faktarutan som inte stämmer helt och hållet längre... Vet dessvärre inte om jag kommer bli mycket bättre på att uppdatera, men ska ge det ett försök! Haha


Tacka vet ja havren...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0