Awesome weekend!

Vilken grym helg jag har haft!
Afterwork på hamnkrogen med några kollegor i fredags, bartömning dessutom... I lördags gick jag och syrran ut i stan, bryggeriet, parken och några fler ställen blev det. Kom hem 7 på morgonen och lyckades sova 4 timmar så söndagen tillbringades i syrrans soffa med pizza och Tim Burton maraton!

Nu sitter jag vid datorn och hostar och snurvlar, har haft feber i veckan men det finns inget som kan stoppa mig! ;)
Ska jobba kl 16 och tänkte att jag skulle hinna ut och springa en runda sedan.

Längtar tills på onsdag då jag och Ghasag ska ha en riktigt shoppningdag.
Ska fira min fetaste lön hittills, haha! Ska klippa mig imorn och ska även ha storstädning... Har verkligen inte haft tid att städa det senaste men är ju ledig imorn så jag får passa på att fixa lite. Måste även fixa bilen (igen!!!) och handla. Så det blir en del att göra helt enkelt!

Men nu ska jag få på mig träningskläder och springa ett varv hurtig som man är!

(Har inte tränat på veckor...)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0