Strul...

Äntligen hemma efter en väldigt velig dag!

Vaknade 12 och kände bara för att åka hem och slappa så snälla Christoffer körde mig hela vägen hem.
Väl där upptäcker jag att extranyckeln är borta och min nyckel la jag ur väskan igår...
Letade i säkert en halvtimme och vi klättrade även upp på taket för att känna om mitt fönster gick att öppna men icke.. Så det var bara att sätta sig i bilen igen och åka tillbaka till Kungälv där Christoffer och Svanberg skulle börja festa, igen. Själv är jag inte direkt på någon partymode idag faktiskt, mer sugen på en lååång dusch, mjukiskläder, soffan och massa godis och film.

Tänkte göra ett jätte långt inlägg om gårdagen med massor av bilder lite senare.
Hade verkligen otroligt kul igår med min kära mami. Det blev spa, massage, shopping, resturanger och annat skoj!

Men som sagt, skriver mer sedan. Ska hjälpa mor och syster med middag nu!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0