Gårdagen

Varning för långt inlägg...


Igår hade jag och min mamma en så kallad "mor&dotter dag".
Mamma hade alltså planerat en heldag för oss och jag hade inte en aning vad som väntade. Hon bjöd på allt under dagen, mat, shopping... Precis allt.
Hade jätte roligt, det blev en riktig succé. Hon ville att det skulle kännas som en "hollywood dag", haha! (Min mamma kallar mig Jolliwood av någon anledning och jag förstår inte varför... :P

Vi skulle gå upp 6 men jag försov mig ganska rejält, fick bli klar på en kvart...
Vi åkte in till stan runt 7 tiden och promenerade runt där en stund, sen gick vi till ett ställe där vi fick massage. Vilket gjorde ASont! Tyckte jag då... Snacka om pina, men det kändes väldigt skönt efteråt.




Efter det gick vi runt i affärer och jag hittade en hel del...
Så nu är vår/sommar garderoben komplett! (nästan i alla fall)
Efter att ha gått i affärer i ca 3 timmar gick vi till jensens och åt lunch och efter det fortsatte shoppingen.



Runt 4 tiden gick vi till parkeringen för att lasta av alla påsar med kläder och hämta badkläder från bilen.

Blev en liten promenad bort till Hagabadet där vi fick spa behandlingar och låg i sköna relaxpooler.



Sen fixade vi till oss och vandrade tillbaka till bilen för att byta väskor och sedan vidare till lorensberg där vi åt 5 rätters och tittade på uppträdanden. Det var galet häftigt, först var jag jätte nervös över att jag inte skulle kunna äta någonting men fick en special förrätt så det blev kalas bra. Vi hade väldigt bra platser så de stod liksom och dansade på baren precis vid vårat bord, haha.

Nej jag hade inte uggs när vi gick ut på kvällen, haha



5 rätters middagen bestod av:



Efter varsin flaska vin och all mat var vi mätta och nöjda och skulle tillbaka till parkeringen för att plockas upp av min syster, men jag hade ingen lust att åka hem när klockan bara var 1 på natten! Nej, jag bestämde mig för att träffa några vänner i stan och gå ut och röja. Så idag mår jag väl som jag förtjänar...


Shoppingen visar jag senare idag eller imorn... Var jobbigt att ladda upp så mycket bilder. Hehe


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0