Elefanter i Kungälv

Glömde att nämna värsta grejen som hände igår!

Jag satt i bussen på väg till skolan och se ett gäng med husbilar och lastbilar på vänster sida av motorvägen och undrar om de alltid har stått där... Sen ser jag massa kor med jätte långa horn, hästar, lamor och.... två stycken kameler!!! Va fasen liksom? Jag blev helt farcinerad och var tvungen att gå dit och stirra lite och då får jag även syn på två elefanter! Sedan kom jag på att det skulle vara någon cirkus grej i Kungälv så då var det inte så konstigt längre.

Men ganska fränt va? :D Haha


På tal om kameler, så här såg jag ut igår.
Postat av: Nemo

På tal om kameler så ser du inte ut som en kamel ;)

2010-04-20 @ 19:43:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0